En dag med Emelie!

Ska börja med att berätta om vad jag gjorde igårkväll då =)
Vid 8- tiden var jag ute och sprang lite i motionsspåret.
Jag sprang på kvällen,
eftersom att det var jättevarmt under dagen och då var det ju ingen mening att springa i värmen.
Men det var ganska läskigt att springa vid den tiden eftersom att spåret ligger i skogen och det började blir mörkt ute.
Sen så var det bara en massa män i 30- 40- årsåldern ute i spåret och joggade, och sen jag då.
Det var ganska läskigt, så jag sprang jättefort, men jag sprang bara 2.5 km eftersom det var lite läskigt att springa ensam i spåret. Men som tur var så hände inget.

När jag kom hem så duschade jag och sedan satt jag mig vid datorn för att skapa en till blogg.
Jag ska fortsätta blogga på den här bloggen, men jag ville skapa en till där jag ska blogga mycket om musik =)
Bloggen heter MusicFreak.blogg.se  Besök den gärna!

Sen på kvällen såg jag på tv, där det var SATC - serien och sedan var det Next! =)

Och idag då....
Jag vaknade vid 12- tiden, sen gjorde jag mig iordning, åt frukost och började packa lite grann (eftersom vi åker till dalarna imorn!)
Vad jobbigt det kommer bli imorn! Först ska jag gå upp vid 6-tiden eftersom att vi åker vid ca. 7-tiden!
Sen ska man sitta i en bil i minst 6 timmar när det är ca. 35 grader i solen! Usch!
Men det som är bra med att det tar lång tid är att jag kan lyssna på musik under hela resan och sova! =)

Idag har jag då varit med Emelie nästan hela dagen =)
Jag mötte henne vid 14.30, sen gick vi hem till mig, åt glass, snackade, plockade körsbär och åt dem =)
Sen såg vi på lite film, spelade kort och min minsta lillsyrra följde efter oss överallt! Fan vad hon är jobbig!
Sen fick jag två jättefina armband som hon köpt i Turkiet!
Och hon hade blivit jättebrun och sen så hade hon gjort flätor i hela håret =)
Vid 17.30 åkte hon hem, då hon blev hämtad.

Här är en massa bilder från idag!





Puss ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3inlägg så är du med i lottningen (sker varje-var tredje dg, endast seriösa kommentarer!)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-07-24 @ 20:05:50
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3inlägg så är du med i lottningen (sker varje-var tredje dg, endast seriösa kommentarer!)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-07-24 @ 20:05:50
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: sara

kom å rösta fram vinnaren i modell för en dag tävlingen=)

2008-07-24 @ 20:48:43
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: © chn, tonårsblogg.

fan vad synd :/ dom är ju skit snygga :D

2008-07-24 @ 21:27:33
URL: http://cilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0