Music Is Love

Yeah, "Music Is Love" står det på min nya header! :)
Visst blev den nya headern schnygg?? I Love It! :)
Och musik är ju faktiskt kärlek för mig! <3

Hemsk morgon.
Vaknade av att telefonen ringde ett x antal gånger....
Somnade om, vaknade av telefonen, somnade om osv ...
Men jag var för lat för att orka svara, när jag precis vaknat, istället somnade jag om igen.
Telefonen ringde nog första gången vid 10- tiden nån gång tror jag ...
Jag tänkte bara "Vad i helvete är klockan?" och "vem fan ringer vid den här tiden?"
Haha, orkade inte svara, somnade om, vaknade runt 11, svarade inte, somnade om och vakande av telefonen igen runt 12- tiden, orkade inte svara då heller, men jag kunde inte somna om igen, så en stund senare gick jag upp.
Startade mobilen och blev bombaderad av sms ...
Vaknade även med migrän och det gjorde Emelie oxå idag konstigt nog ...
Vi skulle egentligen ha gjort nåt idag, men om man har migrän så är det ju bäst o vila sig ...
Jag ska iaf bara ta det lugnt och sen kanske plugga lite om det blir bättre med migränen ...
Haha, fastnade vid datan igår..., stängde av datan vid halv 2- tiden och somnade vid 2-tiden nån gång....
Har *bara* sovit 10 timmar inatt ...
Satt och glodde på tv inatt och sen fastnade vid datan ... Hehe :D

Puss

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: du kan färga det, kamma det, platta det som vanligt hår. OM dte är äkta hår, annars neej:) (o m det inte är äkta är det syntet)

2008-10-28 @ 13:46:41
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Finns ju inte så mycket tid för mig med att springa, men man får väl ta den tiden man har åt det. Räcker med att springa i jeans om man nu är ute, haha.



JObbigt när någon ringer när man vill sova. Stääng av mobilen nästa gångXD

Hoppas att det är bättre med huvudet nu iaf.



Och gillar din header, den är alltid snygg hur än du fixar!

2008-10-28 @ 14:32:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ina

du kommer väl meddela din nya adress, eller hur? tycker om din blogg, ingen annan i mina kontakter liknar dig:) så det känns kul att ha dig med:)



om bilderna. först: kan du lägga ut i bloggen någon av dina teckningar? spännande och annorlunda! jag tror nog jag lägger snart ut någon av mina gamla, har tecknat dagligen förr i tiden, men när jag väl slutat då blev det definitivt slut:( vågar inte ta upp igen, vet ej varför:( det andra: jag tycker mer om den första bilden i ditt förra inlägg, den kanske inte är så stark o vacker som de andra men det finns en berättelse i den första och sådant tycker jag om. det finns varianter liksom hur man kan tänka och se. kram!:)

2008-10-28 @ 15:05:58
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, härligt med den nya headern! Bullet & Deathstars är ju bara love :)

2008-10-28 @ 15:14:17
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Tack så mycket :)

Vilka sträck? :)

Detsamma :)

2008-10-28 @ 15:21:07
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :)



hehe det var jag som ringde, elr ringde vid 12 tiden...

Men vet inte hur du får bort dom, kan tänka mig att is tilmallen finns en kod som heter



.navheader {

font-family:Plantagenet Cherokee;

font-size:18px;

font-weight: bold;

color: #ed5fe9;

margin-bottom: 3px;

}



du ser där det står bold, där kanske det står underline i din, då ska du ändra till normal

kan tönka mig att det e så :)



eller testa med denna :)



.nav {

font-family:Journal;

font-size: 25px;

font-weight: underline;

}



ich skriv normal ist för underline klicka på förhandsvisa innan, funkar detta inte har jag ingen aning :P

2008-10-28 @ 16:18:23
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Ingen aning men du kan ju prova :)

okej, usch för migrän :/ jo det är prima!!

Ja längtar as mycket tills julen fast det går nog snabbt.

2008-10-28 @ 16:40:23
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, jag har lov jag med! Så himla härligt! Vad har du gjort hittills? :)

2008-10-28 @ 21:01:39
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0