Sista kaffekoppen

Sitter just nu och njuter va den sista koppen kaffe jag får dricka på cirka 2 månader...
Ska ju pierca mig kl. 15.30, sen får man inte dricka varma drycker, som tex kaffe på två månader efter att man gjort det.,..
Lite synd... :(

Hade ingen spanska imorse, så jag och Emelie började 8.30, det kunde ju lärarna sagt dagen innan,
så hade man inte behövt stressa ihjäl sig imorse!
Skulle egentligen ha börjat kl.8...

Sen hade vi nånting som heter nutidsorientering då man skulle svara på en massa frågor, typ musik, sport, politik osv...
Alla skulle göra en egen, och ingen fick säga något under tiden man gjorde det.
Så man skulle sitta knäpptyst i 40 minuter...

Hade ingen teknik sen, så vi fick håltimme då Emelie valde att göra sitt so prov hon missade förra veckan...
Läraren hade fett damp, så jag fick inte sitta i samma rum som Emelie medans hon gjorde provet...
Men när dampläraren hade gått, gick jag in dit ändå, fett tråkigt att sitta ute i korridoren själv ju!

SO hade vi sen och vår lärare har damp, så hon har gett oss så jävla mkt skit o göra i so den här terminen!
Det är bara för att hon arbetat som lärare på gymnasiet förut, så hon kör alldeles för högt tempo med oss!

Lunch, och sen drama. Flummlektion, för vi var i smågrupper och skulle göra improvissationer om en saga.
Min grupp valde Peter Pan.

Jag fick vara Kapten Krok och Emelie Peter Pan.
De andra fick smårollerna, sen klädde vi ut oss och visade vår improvisation för hela gruppen!
Shit, jag är verkligen inge bra på att improvisera!

Sen sista lektionen var det matte, som var helt okej...

Om 40 minuter ska jag pierca läppen...
Bloggar senare, och då ska ni få se hir det blev oxå!
Tar era kommentarer senare, för hinner inte nu...

Puss// Carro

Kommentarer
Postat av: Tessan

Idag har jag inte gjort så mycket alls faktiskt. Du själv då?

2008-10-07 @ 14:56:42
URL: http://sex4life.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: tack hörru :D



åh du måste lägga upp bild på hur det blev med piercingen :D

2008-10-07 @ 14:57:15
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe ja det var det :)



Fina bilder! :)

2008-10-07 @ 16:53:17
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0