TokTorsdag!

Som de kallar torsdagar för på bandit! (det e världens bästa radiokanal!) hehe xD
Hehe, toktorsdag kan man säga att det var idag...

Först hade vi en lektion på 3 timmar då vi först skrev i 1 timme, sen gick jag o Emelie till bilden för att rita något till vår fördjupning elr vad det heter...
Iaf så har jag och Emelie valt ämnet doping att arbeta inom.
Så då ritade jag en tjej o en kille som knarkade (hade sprutor i händerna) xD
Men var tvungen att göra om dem eftersom det var tvungena att ha kinesiska kläder på sig, enligt läraren.
Men jag hann aldrig rita några nya bilder, så det får bli senare nån annan lektion.
Men jag hade liksom suttit jättelänge och ritat, och sen kan man liksom inte ens använda de bilderna!

Sen hade vi lunch och efter det hade vi svenska med våran knasiga lärare...
Efter det hade vi samma lärare fast i SO, usch, fett tråkigt ju!
Under lektionen hade det flygit in en fjäril i klassrummet som alla följde med blicken, hehe det såg fett kul ut när alla glodde på den! xD

Sen hade vi en knasig idrottslektion, som var rätt flummig och rolig, men jag och Emelie ansträngde oss inte speciellt mycket... xD
Det var en massa lekar då man var 2 o 2 och sen 2 lekar i helklass efter det.
Idrottslektioner har alltid varit det värsta jag vet, men den här var den första i mitt liv som varit rolig!

Sen åkte jag hem, duschade, gjorde läxor, åt mellis, sorterade reklam (som alltid e lika roligt att göra...) hehe INTE!

Efter middagen åkte vi ner till centrum för att jag skulle köpa en ny kamera eftersom den gamla pajat ...
När jag kom hem testade jag kameran och var inte precis nöjd med den, så jag fick byta mot mamma o pappas kamera istället!
De har en sån som jag hade förut, fast en svart! (Jag hade en rosa förut)
Så det var ju bra, att jag fick byta med dem! För den nya kameran var helknasig ...
Shit! Vad länge sen det var som jag skrev ett sånt här långt inlägg och dessutom utan musikvideo i! xD
Hehe, jag bombar ju er med min musik! :D Sorry, men jag är en musikgalning, som ni säkert redan märkt!
Det är så konstigt på min skola, för alla är typ musiknördar (jag oxå) som går runt med bandtröjor hela tiden och lyssnar på hårdrock! Men det e ju bra! För då är de flesta som jag med musiken, musikgalningar!

Imorn är det fredag igen! Fan vad fort veckorna går!

Puss & Kram // CarroBarro


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åwh, tack vad snälld u är!! :D



din blogg var väldigt fin den med,

2008-09-26 @ 08:53:34
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: micaela

sv: Okej :) Tack detsamma!

2008-09-26 @ 15:32:03
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

njaa.. har ännu bara hunnit vara i skolan å så (A)

hehesj??

2008-09-26 @ 15:35:36
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh.. haha okej :]<3

2008-09-26 @ 15:48:53
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0