Torsdag

En lååång o seg dag nu igen ...
Först hade vi en lektion som var i tre timmar.
Snacka om seg man blev av att plugga i tre timmar!
Hehe, jag halvsov och jag o Emelie flummade hela lektionen,
Alla ska välja ett ämne iom OS/ idrott att läsa/ plugga om för att sedan redovisa det.
Jag och Emelie har då valt "doping" och det går segt... hehe =D
Alla fick typ värsta damp på oss när vi satt o skrattade hela lektionen! hehe =D

Sen var det lunch, och helt plötsligt märkte jag att jag tappat ena kulan till piercingen i läppen!
(Sånt piercingsmycke Tom i TH har)
Jag fick värsta paniken, för man kan ju inte gå runt med ett halvtrasigt piercingsmycke i läppen!
Som man dessutom kan tappa!

Aja, jag åkte iaf hem o bytte piercingsmycke i läppen, men läraren var så dum i huvet att Emelie inte fick följa med mig!
Sen kom jag tbx till skolan mitt i lektionen då en SYV hade kommit för att berätta om gymnasieprogram o sånt.
Efter det hade vi SO, då vi hade en massa genomgångar och såg sedan på en film om första/ andra världskriget o ryska revolutionen.
Jag tyckte det var så tråkigt och var så jävla trött, så jag la huvet på bänken o somnade nästan!
Hehe, låg o blundade, men jag somnade ju aldrig!
Men iaf, Emelie satt bredvid mig o läraren började stirra på mig för att Emelie skulle väcka mig (fast jag sov ju inte då)
Sen skrattade läraren och alla i klassen bara glodde! Hehe, lite pinsamt, men bryr mig inte!

Svenska efter det och HK.
Hemkunskapen var verkligen skittråkig!
Vi fick en massa frågor o en bok, sen skulle vi leta efter alla svaren! Inte kul precis!
Sen så  var jag inte där förra torsdagen, så då hade de placerat mig i en grupp som inte mina kompisar gick i, så då fick jag som tur var byta grupp!
Sen väntade jag på Emelie som haft idrott, sen gick vi hem till mig och satt mest vid datorn! hehe =D

Nej, nu måste jag plugga till spanska provet som e imorn!

Puss & Kram// CarroBarro


Kommentarer
Postat av: kristin

sv: usch, förstår det :(. det gjorde dom med oss också.



har inte haft ett enda prov och ingen läxa hitills, handel är en bra linje ;) . hehe, men vi får inte läxor bara för att vi ska ha läxor liksom. om man ligger efter får man ta hem, men om man jobbar på lektionerna så slipper man ju det :).

2008-09-11 @ 19:39:09
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Lizzy

SV: Thankyou :D

Haha, folk pratade idag om att det fortfarande kan sprängas för att de ska göra om experimentet eller nåt, uhh.

2008-09-11 @ 19:57:51
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Tessi

åhh va roligt :D vart ska du ta då?

2008-09-11 @ 21:17:18
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: J O N N A

hihi jo iland är det faktiskt godare på en pizzeria :P



Ja, precis :O Det är faktiskt jävligt mycket pengar (A) iaf för mig! men sånna där typer fatter ju ingenting, så man ska väl inte förvänta sig att dom ska förstå heller, haha :P

2008-09-11 @ 22:45:56
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: carro

Tack! :)

2008-09-11 @ 23:39:49
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0