Värsta fynden!


Mina fynd!

Imorse vaknade jag vid 12.30 av att telefonen ringde och då kom pappa o väckte mig för att det var Emelie i telefon som undrade om jag vaknat.
Men jag orkade inte ta telefon eftersom jag var nyvaken...
Så fick ringa upp henne senare xD
Hehe, men det gjorde inget att jag blev väckt, jag hade ju fan sovit bort hela dagen arnars xD
Sen mötte jag Emelie nere i centrum typ 14.15 tror jag =D
Sen gick vi tsm och kollade på marknaden och då gick vi förbi ett ställe där telenor stod.

Då kom värsta gubben fram till Emelie och sa:
han: hej
Emelie: hej
Han: e du mellan 18 och 26?
Emelie: öh..., nej...


Sen gick vi därifrån in i centrum där vi båda köpte hårspray =)
Efter det gick vi tbx till marknaden där jag hittade värsta fynden!
En massa bandtröjor!

En t- shirt för 80, 2 för 150 och sen munktröjor för 300.
Jag hade då inte så mkt pengar så det fick bli 2 st t-shirtar istället.
En med Bullet For My Valentine och en med Slipknot!
Sen mötte vi 2 tjejer i Emelies klass som köpte en green day tröja och en likadan bullet- tröja som jag! =)
Värsta braiga priset! 2 för 150! vanligtvis brukar de ju kosta 200 kr styck.

Bilder från idag:




Söt <3



Puss & Kram// CarroBarro

Kommentarer
Postat av: Evelina

Alltid kul med fynd :)

2008-09-13 @ 20:11:15
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: natalie

sv: aa jag ska nog också bara sitta o glo på tv...

mmm spara pengar e skit svårt för mej med men jag ger dem till min mamma haha lite hjälper de iallafall

2008-09-13 @ 20:34:14
URL: http://natalies.se
Postat av: Ida Björck

najs :)

2008-09-14 @ 20:01:18
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: anonym

asså varför läggger du ut bilder på dig själv när du röker???! det ser bara töntigt ut....

2008-09-18 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0