Grattis Emelie! 15 år idag!

Grattis till min kompis Emelie, som blir 15 idag!
Hon är nu ute på landet, så jag har inte träffat henne idag, men jag ringde henne när jag vaknade imorse kl. 13 och sa grattis =) haha, när hon skulle käka lunch, skulle jag käka frukost!
Så hon ska få sin present på söndag då hon kommer hem eller på måndag, det beror på vilken tid hon kommer hem! =)

Imorse vaknade jag vid ca. 13, sen ringde jag då och grattade Emelie som fyller 15 idag!
Efter det åt jag en sen frukost, gjorde mig iordning och sedan åkte jag och min yngsta lill-syrra ner till centrum och handlade lite! =)
Det blev mat som pappa ville att jag skulle handla, sedan till mig blev det choklad, Starlet Sommarspecial och hårspray!
Och min lillsyrra köpte en tidning och en chokladkaka =)
Sen så ska vi snart käka middag, sen efter middagen så ska jag och syrran baka kladdkaka och kolla film!
Nu måste jag svara på era kommentarer!
Puss// C


Dagens mini - shopping!                                       Lillsyrran =)

Söt sparkdräkt vi såg =)                   Och en gullig babymössa!    

Snygga converse med klack som vi båda vill ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0