Utmanad

Seg dag ..
Blev väckt vid 2 ... fan att man inte får sova bort hela dagen utan att folk får damp o blir sura!
Hade hellre sovit hela dagen och aldrig gått upp ..
Iaf, var uppe till halv 5 inatt och kollade på 3 skräckisar:
När lammen tystnar
When a stranger calls
Omen

Nån av er som såg de skräckisarna?

Lite tråkigt o kolla ensam, men mysigt o kolla skräckisar ensam på natten  :)
Haha, loggade in på bdb inatt kl. 4 och ingen var inloggad! Haha!
Jag har inte gjort mkt alls idag, mest bara pluggat matte och spanska och sen åkte jag ner till centrum för att köpa julklappar :) Haha, lite tidigt o köpa det i november, men då har man mer pengar kvar sen .. :)
Så nu har jag bara kvar att köpa till 3 personer till, sen är jag klar!
__________________________________________________________________________
Vecka 45:
Måndag: Studiedag, vara med Emelie och plugga
Tisdag: Spanska prov
Onsdag: Matteprov och hem till Emelie efter skolan, sen skum :)
Torsdag: So prov
Fredag: Rockgård på kvällen!
__________________________________________________________________________

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Agnes


Så här går det till:
Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem
  1. Jag kan sova bort en hel dag om ingen väcker mig
  2. Jag är en nattmänniska som gillar att sitta uppe på nätterna och kolla skräckisar
  3. Jag hatar matte
  4. Jag älskar att teckna, det är det roligaste jag vet!
  5. Jag är musikberoende och lyssnar på musik hela dagarna
  6. Jag är väldigt morgontrött  på vardagarna då jag sovit för lite och är väldigt sur när jag vaknar, då somnar jag oftast om igen och kommer försent till skolan ..
  7. Jag är jättedålig på att passa tider när jag ska möta någon

Jag utmanar: Liene Lovisa Sanna Emelie Sandra Ida Lisa

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

hihi, har tyvärr redan gjort den där utmaningen :)

2008-11-02 @ 19:36:33
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Jasmine

sv; Jodå det är bara bra med mig:)

Händer denna söndags kväll?;D

2008-11-02 @ 20:18:50
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jaså, trevligt! :) ska se om jag antar utmaningen lite senare, är så trött nu.. haha

2008-11-02 @ 20:40:46
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ja det var lite synd :/

2008-11-02 @ 21:14:41
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaså du får en extra dag ledigt? Jag jobbar igen imorgon :(

Jag ska ta tag i utmaningen.. men orkar inte just nu. Får bli senare eller imorgon :) Men ska göra den.

2008-11-02 @ 21:50:03
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Liene

Åh, kul att bli utmanad av dig, men har redan gjort utmaningen:P



De där sakerna visste man ju nästan redan om dig.

sov så gott nu

2008-11-02 @ 23:53:09
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0