Äntligen Fredag!

Japp, nu är det äntligen Fredag igen!
(Förra fredagen kom jag hem från klassresan i Göteborg =)
Idag hade vi en massa tråkiga ämnen =(
Läxförhöret  i So gick bra eftersom det var muntligt o alla fick nåra frågor var =)
Hehe, jag var inte så påläst om läxan precis...
Sen var det äcklig lunch som luktade kamelskit, så jag åt bara knäckebröd =)
Svenska efter lunchen, då vi ska få skriva egna noveller!
Det ska bli skitkul!
Jag älskar verkligen att skriva noveller, men problemet är att man ska skriva en på 3-4 A4- sidor, och jag har verkligen svårt för att skriva korta noveller!
När jag skriver blir det mkt mer än så!
Men det ska väll gå bra ändå hoppas jag... =)
Några idéer på vad jag kan skriva om?
Sen var det engelska då vi skulle läsa våra engelskaböcker högt i grupper, och mitt engelska utal e inte så bra tkr jag...
Men aja, det gick bra ändå!
Sen efter skolan var jag med Emelie, som hjälpte mig med designen!
Tack så mkt! Det var verkligen jättesnällt!

Imorn blir det äventyrsbad med Emelie!

Vi ska åka in till Eriksdalsbadet som ligger inne i sthlm <3

Ska bli skitkul!


Puss & Kram// CarroBarro


Kommentarer
Postat av: J O N N A

ja tråkigt som fan :/ därför hoppade jag över det idag ;D

2008-09-05 @ 20:13:31
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: liene

sv: Älskar dem med:) Nej, vi har inget sånt matte. OKej, äventyrsbad låter kul!



Grymt med novell, men så där få sidor är svårt att få til för mig med. Man brukar vilja skriva minst 10 för att det ska verkligen bli nåt superbra. Men du kommer nog skriva bra:) Ideer är jag dålig på, du kommer nog på nåt eller så kanske nån annan tipsar nåt.

2008-09-05 @ 21:49:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: a

orättvist ju! :P haha, vad sker i helgen? :)

2008-09-05 @ 21:53:57
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0