Hemma idag

Japp, idag blev det ingen skolan för mig.
Jag vaknade med skitont i foten, så därför var det ingen idè att gå till skolan.
Imorse var jag hos läkarn och det visade sig att det bara var inflammation eftersom jag sprungit i slitna gympaskor.
Tur att det inte var nån stukning eller nåt! =)
Jag fick ju ont igår efter att jag sprungit tjejmilen, men jag gjorde iallafall nåt bra när jag sprang!
Jag tog den rosa banan, då man skänker 50 kr till rosa bandet.
(Glömde berätta det igår...)
Nu ska jag svara på kommentarer och ladda ner skön musik! =)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig. Kommer du i morgon? I morgon i SO ska vi läsa sidor i Horisont. Men SMS:a mig så får du veta mera.

2008-09-01 @ 14:21:21
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Erika

Synd att du fick ont i foten men så duktig du var som sprang =)

2008-09-01 @ 19:54:17
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0