Otursdag!

Hehe, det var det idag ja....

Imorse vaknade jag tidigare än jag brukar eftersom jag ställt klockan lite tidigare.
Jag ville helst somna om igen
och vara hemma, men jag gick upp ändå.
Anledningen till att jag gick upp så tidigt var att jag skulle ladda mp3:n på datan och sen tvätta håret.
Så jävla jobbigt att man måste ladda den via datan!
Hehe, jag måste ladda den nästan varje dag, eftersom jag lyssnar på musik så ofta =)

Aja, sen gjorde jag mig iordning och hade sen en massa tid över, så satt mig vid datan en stund =)
Men satt där liiite för länge, för det var nära att jag kom försent idag igen, men det gjorde jag som tur var inte!

Dagen var seg som fan och jäääättelång! Usch vad jag hatar Onsdagar!
Jag hade en massa tråkiga lektioner och den sista lektionen var det idrott, men jag behövde inte vara med eftersom att jag gjort illa foten när jag sprang tjejmilen i söndags.
Jag hade ju då intyg på att jag inte behövde vara med, och då frågade nya gympa läraren jättemkt om min sträckning i foten/benet.
Jobbig lärare!
Sen så var alla dem som inte var med tvugna att hjälpa till på gympalektionen =(
Jag och en annan tjej i min klass fick ta hand om längdhoppet, typ mäta och kratta.
Snacka om trökigt!!!
Sen blev ju folk sura när man mätte fel ibland, som om jag skulle vara bra på att mäta exakt lixom?
Men jag sket i dem!
Hehe, jag messade och snacka med Emelie i mobilen istället! =)
Sen så kunde inte Emelie vara idag, för hon har gjort rotfyllning i tanden och hade skitont, så hon behövde vila lite.
Så vi ska vara imorn istället!
Men imorn är det jag som är ledig, eftersom jag ska till läkarn! Haha!

När jag sedan cyklade hem, så hade jag min tunga väska med en massa skolböcker, mobilen och allt på packethållaren.
Sen när jag kom hem, så är väskan borta!
Jag får då värsta paniken och cyklar tbx exakt samma väg för att leta efter den.
Sen när jag kommer tillbaks till skolan, så ligger väskan på skolgården!
Jag hade alltså tappat väskan utan att märka något! (Hade ju musik i öronen, så det var därfor jag inte märkte nåt!)
Tur att jag hittade den iaf! Det var den enda turen jag haft idag....
En hämsk dag i skolan alltså!
Juste! Låset till cykeln gick sönder oxå!
Usch, nu måste jag plugga lite! Vi har fått så otroligt mycket att göra nu i skolan!

Puss & Kram// CarroBarro

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack så mycket :) jaha, vad kul :D

2008-09-03 @ 18:23:29
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: a

haha, snacka om otursdag :P :D vad bjuder helgen på? :)

2008-09-03 @ 18:32:42
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Trevlig dag :)

Har jag missat mycket?

2008-09-03 @ 19:42:47
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: denise

ja precis :)



gjort idag?

2008-09-03 @ 19:56:37
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Erika

Nix, jag har aldrig sprungit tjejmilen, har för dålig kondis för det =)



Tur att du hittade din skolväska.Dagen imorgon kanske blir bättre,då är du ju ledig. Hoppas att läkarbesoket går bra!

2008-09-03 @ 20:05:16
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: amandaa

jag ska nog faktiskt göra detsamma :P typ nästan :P :D hur långt ska du jogga? och vad jobbar du med? :D

2008-09-03 @ 20:31:39
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: amanda

härligt :) hur lång tid brukar det ta? :P tycker sådant är intressant förstår du för att jag tränar så pass mycket :) ussch ja, det är verkligen tråkig! men tänk, du får ju pengar för det right? :)

2008-09-03 @ 20:37:43
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0