Ensam ..

Jag har ändå inget speciellt för mig just nu, så ska ta o blogga lite då ..

Första skoldagen igår och en hel skoldag! Hela dagen kändes hur jävla seg som hellst, men klart det om man går upp 9 timmar tidigare än vad man är van vid.
Nya tider, nya matvanor, nytt schema, senare tider i skolan ..
Jag kunde knappt äta igår, det var för tidigt, Det var fan äckligt att äta frukost vid 7 på morgonen, sen lunch runt 11, jag är helt ovan .. Det gick knappt att äta vid den tiden, jag är ovan vid att äta lunch, jag äter inte lunch när jag e ledig för hinner aldrig eftersom jag sover så länge ..
Nu efter lovet är fortfarande min kropp inställd på att vakna runt 14-15- tiden på dagen, jag e inte van att äta alla de sär tiderna o allt ... blä!

Jag är lika deppig den här terminen som jag var på höstterminen, om inte mer .. Men den här terminen känns iaf som att den blir mycket bättre än höstterminen, det känns som att jag kommer klara av skolan mycket bättre nu^^

Idag, ganska kul dag förutom att Emelie tappade bort sin Ipod o vi fick springa runt o leta efter den i skolan sen i flera timmar ..
Men vi hittade den sen hos vaktmästarn där någon lämnat in den efter att ha hittat upp den i skolan.

Min syrra är på konfaläger över helgen, orättvist .., för killen jag gillar är konfaledare (ungdomsledare), men jag följde iaf med o lämnade henne nere i centrum där de skulle ta bussen ifrån.
Så jag fick se han iaf och han såg mig! Jag har inte sett han på 3 veckor! OMG! Vad glad jag blev!

Ikväll dårå ..., jag är ensam hemma.
Ska göra en massa tråkigt som att glo på tv, sitta vid datorn och sen ska jag frossa godis och äta en semla ikväll!
Det är skönt att vara ensam i ett par timmar, men ändå lite långtråkigt ..
Jag saknar Sötnos <3

Min fucking jävla data har dampat hela dagen ..

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aww jaa.. :* oj, har det hänt nånting eller har det bara varit fullt upp? <3

du får jättegärna komma över och fika på kladdkaka om du har lust för det, hihi ^-^ puss sötnos! :'D

2009-01-09 @ 20:46:06
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha jag fyller år idag :)

2009-01-09 @ 21:22:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: thanks sweet!

ja den verkar jättebra :)

2009-01-09 @ 21:37:26
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Sv: Glada nyheter nu från mig ! Skolan har fått godkännt och öppnar två linjer till hösten. :D

2009-01-09 @ 22:26:42
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0