Jag fortsätter!

Hey guys!
I´m sitting here with a lovely cup of coffee and listening to bandit^^ Can it get better?^^

Haha, jag fick såndär plötslig lust att blogga, aa jag vet att jag sa att jag funderade på att lägga ner, men nej jag fortsätter nog ändå tror jag! Anledningen att jag funderade på att lägga ner, var att jag inte hinner eftersom bloggen tar så mycket tid och sen är det så mycket skit i skolan, så man hinner inte speciellt mycket ..
Men jag ska försöka blogga ändå när jag hinner och orkar!

Imorse vaknade jag vid halv 8, eftersom jag hade sovmorgon och började kl. 9, jätteskönt o sova längre!
Sen stressar jag iväg till skolan och tar skogen för att det går fortare.

Jag springer nerför skogen (nerför en backe) och gissa vad som händer!? Hela backen är täckt utav is (vilket jag inte märker) så jag halkar och slår i svanskotan med världens duns! Helvete, vad ont det gjorde! Sen tog ryggen skada oxå, så jag har skitont i både ryggen och i svanskotan, väldigt lyckat ..

Sen när jag kommer till skolan (försenad som vanligt) så är läraren sjuk å vi får jobba självständigt ute i korrideren istället med NO:n.
Sen var det läxförhör på andra världskriget på so-lektionen, och jag tror att det gick ganska bra faktiskt ..

Lunch å sen hemkunskap :) Vi fick ett recept och alla skulle jobba utan lärarens hjälp för att han skulle bedömma oss hur vi klarar av att laga mat efter ett recept utan hjälp :) Men det gick bra :) Köttfärssås och Spagetti blev det och det blev väldigt gott! :)
Idrott sista lektionen, och jag hade faktiskt tagit med mig idrottskläder för att jag hade tänkt att vara med i dag för en gångs skull, men eftersom jag ramlat imorse så sket jag i det .. Haha, jag kan ju iaf säga att idrottsläraren inte är speciellt glad på mig .. hehe, jag har inte vart med nån gång den här terminen - än.

Snart blir det pluggande (jag ligger efter som fan i skolan efter att jag vart hemma måndag, tisdag, onsdag ..), sen blir det rockgård ikväll! Äntligen!


Rock on!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, jag fick mina skullcandy idag ^^ ska du ha stora elr små?

naj inte så långt, hinner aldrig läsa, å den där sprutan känndes ju inte :)

2009-01-30 @ 15:37:03
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Nikolina

åh då är vi likadana! jag har också alltid ont någonstans, helt sjukt. och jag gnäller alltid över det haha, älskar det :D

jaha okej.. en paus kan vara bra ibland, men du ska inte behöva lägga ner ;)

2009-01-30 @ 15:38:12
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

aw, thanks du! glad jag blir :*

ohyes they aare..

2009-01-30 @ 15:50:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Det är vansinnigt gott :)

Vad rolgit att du dig för att fortsätta!

2009-01-30 @ 17:59:53
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Antonia

sv: ok! var filmen (i taket lyser stjärnorna) bra då?

2009-01-30 @ 19:32:01
URL: http://justliveyourlife.blogg.se/
Postat av: ROXY

den där killen, så heta armar, vill bara bli omkramad av en brutalt tatuerad man, namnam :D

vad var de han hette nu igen? minnet är kort men gott ^^



vad gör du i helgen då tjejen? :)

och bra att du fortsätter med bloggen

2009-01-30 @ 20:00:44
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: tur att du fortsätter :D

mendu behöver ju inte blogga varje dag utan nån gång då och då tills du känner att du orkar och hinner med :D



ja verkligen ;S

2009-01-31 @ 15:37:28
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0